• A Way Out-anmeldelse: Hever samarbeidsspilling på en måte som ingenting har gjort før

A Way Out bringer spillere sammen for å lage en vakkert fortalt historie som alle trenger å oppleve.

Les Mer

• A Wrinkle in Time-anmeldelse: 'DuVernay takler en vanskelig tilpasning med hjertet'

Reid har en god ledelse, men DuVernays vanligvis faste fotfeste vingler i CGI-skyene til Disney-fantasi.

Les Mer

• Baby Driver-anmeldelse: 'En getaway-saga som er perfekt synkronisert med lydsporet'

Et kjærlighetsbrev fra Edgar Wright til krimkapers, dinerromanser og fremfor alt musikk, Baby Driver er en rovfilm som griper hjertet ditt. Wrights første solo-skriptede utflukt, det er et mer avrundet verk enn hans siste satsing over dammen, 2010s hyggelige, men spredte Scott Pilgrim vs. Verden. En utfluktssaga som er perfekt synkronisert med lydsporet, det er en enormt fornøyelig tur fra det øyeblikket Wright setter pedalen på metall. Ligger i Atlanta, om enn med byen som ser (litt) finere ut enn den gjorde i fjorårets Triple 9, den sentrerer seg om 'Baby', en nesten stum hjulmann spilt av Ansel Elgort på sitt mest, vel, baby-face. Han jobber for Doc (Kevin Spacey), en forherdet kriminell hjerne som aldri bruker nøyaktig det samme mannskapet to ganger. Men takket være Babys fantastiske kjøreferdigheter, og det faktum at han skylder Doc en uspesifisert gjeld, er denne unge pistolen konstant på vakt.

Les Mer

• Assassin's Creed III anmeldelse

Med sin blanding av Matrix-lignende science-fiction og møysommelig oppmerksomhet på historiske detaljer, er Assassin's Creed-serien en av de mest populære

Les Mer

• Batman: The Telltale Series anmeldelse - sesong 1: 'Batman virker som et passivt vitne til alt rundt ham.'

På sitt absolutt beste gir Telltales eventyrspill en overveldende følelse av konsekvens i spill der mesteparten av tiden din går til å snakke med folk, plukke opp ting, gi meningsfulle blikk og ofte ikke gjøre noe i det hele tatt. I The Wolf Among Us, The Walking Dead og andre gjorde fokuset på hvordan ordene og handlingene dine påvirket karakterene, selv den minste interaktivitet i spillet føles dyptgripende. Batman: The Telltale Series lider av mange problemer, som helhet og i sammenheng med individuelle episoder, men den femte og siste episoden viser de største av disse problemene. Handlingene dine som Bruce Wayne og som Batman føles nesten helt ubetydelige i Gothams verden. Dårlig tempo, manisk skifting mellom tilsynelatende frakoblede plottråder og uforklarlig karakterisering er alle sekundære til det faktum at Batman virker som et passivt vitne til alt som skjer rundt ham. I begynnelsen av City of Light, episode fem av Telltales løp, er det fortsatt en mulighet til å knytte alt sammen. I løpet av de dusin timene som serien består av, har Batmans møtt en rekke problemer som bare har følt seg løst forbundet. Det er Harvey Dents ordførerløp og påfølgende transformasjon til en morderisk psykotisk; Catwomans intriger og romantikk med Bruce; Penguins jockeying for kontroll over Wayne Enterprises sparker i gang en halvdårlig folks revolusjon...

Les Mer

• Assassin's Creed 4: Black Flag anmeldelse

Assassin's Creed 4: Black Flag er et utrolig pirateventyr. Ingen andre spill i minnet - den mektige Sid Meier's Pirates inkludert - glir deg så godt

Les Mer

• Assassin's Creed-anmeldelse: 'Tapper, men feil. Hvis de bare hadde hatt et bedre manus'

Når det kommer til videospillfranchising, er Assassin's Creed en bransjegigant: med ni fulle spill og 17 spin-off-titler har dette multiplattformmonsteret inspirert kortfilmer og hyppige romaner også. Så det var bare et spørsmål om tid før Hollywood fikk tak i denne historien om fortid og nåtid, forfedre og etterkommere, og de stridende i århundrer Assassins og Knights Templar. Med tanke på omdømmet til spill-til-filmer – Duncan Jones’ Warcraft er den siste skuffelsen i en stadig lengre rekke – har Ubisoft, som er om bord, sett ut til å motarbeide denne trenden. Det kreative kjerneteamet som er samlet her er eksemplarisk: Den australske regissøren Justin Kurzel gjenforenes med Michael Fassbender (som også produserer) og Marion Cotillard, som sammen spilte hovedrollen i Kurzels gjørmete og blodige Shakespeare-tilpasning fra 2015, Macbeth. Faktor i medstjernene Jeremy Irons, Charlotte Rampling og Brendan Gleeson, og du har et unektelig imponerende navneopprop. Sjelden har en videospilltilpasning skrytt av slike fungerende tungvektere.

Les Mer

• BattleBlock Theatre anmeldelse

Samarbeidsspill handler om å jobbe sammen med vennene dine for å rydde en scene eller banke opp noen skurker, men hva skjer hvis du har muligheten til å backstabbe

Les Mer

• Anmeldelse av Badland: Game of the Year Edition

Vi dømmer ikke folk på utseende her, for, vel, se på tilstanden til oss. Men selv vi har grenser. Uklare grenser med flytende ansikt som Badland har

Les Mer

• Bad Neighbours anmeldelse

Du kan se for deg manusmøtet: hvordan få alle i nøkkeldemografien på kino, fra 15 til 40, til å le av den samme filmen? kunne

Les Mer

• Battleborn anmeldelse

Fire timer inn i Battleborn kjente jeg en migrene komme. Jeg hadde slitt med en håndfull karakterer og prøvd desperat å hjelpe lagkameratene mine med å fange mål, beskytte undersåtter og drepe helter – spillerkarakterer – på det andre laget. Gang på gang mislyktes jeg. Jeg ville skynde meg frem for å prøve å drepe en fiende, bare for at tre fiender skulle falle ned over meg i et perfekt timet bakhold. Eller en alliert ville bryte gradene, og etterlot meg og mine andre lagkamerater overkjørt og overkjørt. Eller, mest frustrerende, det ville ta meg 10 minutter å finne et passende spill, etter at påfølgende lobbyer kollapset rett før kampene startet. Jeg hadde bestemt meg: Til tross for flash-visuelt, stramme kontroller og varierte rollebesetning, er Battleborn kjedelig.

Les Mer

• Bad Santa 2 anmeldelse: 'En sliten oppfølger som mangler den første filmens festlige friskhet'

For 13 år siden etter Bad Santa, kommer Billy Bob Thorntons illebefinnende Willie tilbake, like tisse-og-kast-flekket som alltid – for ikke å snakke om politisk ukorrekt, misantropisk og bare ekkel. Når vi møter ham igjen, er Willie så lavt at han prøver å stikke hodet inn i den (elektriske!) ovnen. På besøk av sin gamle partner-in-crime Marcus (Tony Cox), blir han sugd inn i et Chicago-oppdrag for å rane 2 millioner dollar for en hjemløs veldedighet drevet av Christina Hendricks' alkoholiker i bedring. Vel, det er tross alt jul. Sammen med dem er Willies white-trash-mor Sunny (Kathy Bates), som – naturligvis – Willie forakter.

Les Mer

• Bad Times på El Royale-anmeldelsen: 'Det har en Pulp Fiction-stemning'

Finn ut om Drew Goddards thriller er verdt å se med vår Bad Times at El Royale-anmeldelse...

Les Mer

• Battle Chef Brigade anmeldelse: 'Pakken her er robust, mettende og nådeløst sjarmerende'

Bli en annen type jernkokk i denne blandingen mellom fantasy-kamp og reality-kokkeshow.

Les Mer

• Astral Chain anmeldelse: Hele spillet føles som om det ofte er i strid med seg selv

Astral Chain er et usedvanlig morsomt spill når det omfavner anime-kjernen og kanaliserer den rene absurditeten til over-the-top-handlingen, men blir sviktet av noen dårlige kameravinkler, dårlige tempobeslutninger og en forutsigbar historie.

Les Mer

• Battlefield 1 anmeldelse: 'Hvor krigskaoset når sitt mest uhengslede'

«Mer enn 60 millioner soldater kjempet i «The War to End All Wars». Det endte ingenting. Dette er hvordan Battlefield 1 begynner, og bringer de menneskelige kostnadene ved den første virkelig globale konflikten i skarpt fokus nesten umiddelbart. Og selv om du sannsynligvis kommer til å bruke mye av tiden din på å løpe rundt på enorme kamparenaer med å skyte ned andre mennesker med nettnavn som xxL0neWulfxx, er det en tanke som sannsynligvis vil forbli med mens du spiller. Selv om Battlefield 1 retter seg mot moro snarere enn realisme når den får sjansen, handler det like mye om refleksjonen over den virkelige historien til disse kampene og menneskene som kjempet i dem, som det handler om den glade omfavnelsen av latterlige virtuelle kamper. Den er ærbødig. tone manifesterer seg mest i War Stories - en håndfull enkeltspilleroppdrag som utforsker forskjellige perspektiver av 1. verdenskrig. I stedet for å fortelle en enkelt, sammenhengende fortelling, deler den oppdragene inn i forskjellige kapitler, som hver følger en enkelt karakter på tvers av forskjellige krigsteatre . Du starter som medlem av Harlem Hellfighters i et prologoppdrag som virkelig er effektivt for å selge den fullstendige ødeleggelsen krigen forårsaket. Når du er ferdig med det kapittelet, vil du låse opp fem til som går fra en tankoperatør på vestfronten til en pilot som prøver å lure seg inn i det britiske luftvåpenet, til å følge Lawrence of Arabia rundt i Midtøsten. Hvert kapittel er variert og distinkt, og gir forskjellige...

Les Mer